Ven Kuldohr jest czarującą, mroźną krainą znajdującą się w samym sercu najpotężniejszych gór Allelujah. Główna siedziba księcia spoczywa na najwyższych wierzchołkach, sięgając daleko ponad chmury, skąd rozpościera się niesamowity widok na niżej położone partie kraju. Z powodu wysokości oraz bardzo silnych wiatrów, dostanie się do Ven Kuldohr nie jest możliwe bez latającego środka transportu. Chłodne, górskie powietrze odstrasza ciepłolubnych gości, natomiast chmara orłów i jastrzębi odnalazła tu swoje miejsce. Żyjąca tutaj ludność ceni sobie spokój oraz wolność jaką niesie ze sobą mieszkanie z dala od innych królestw. Wraz z nastaniem zimy na niebie można podziwiać widowiskowe zorze polarne pieszczące swoimi kolorami spragnione oczy gapiów.
Ven Kuldohr nie posiada zbyt wielu rozległych lokacji ze względu na swoje położenie - niemal połowę terenu zajmują strzeliste góry, klify oraz urwiska. Kraina posiada dostęp do morza, będącego jednocześnie głównym szlakiem handlowym z innymi krajami (nie licząc tego drogą powietrzną).
Pomimo ubogiej, niezbyt żyznej gleby wyścielającej niższe partie królestwa, fauna i flora owego miejsca jest niezwykle bogata i barwna. Rośnie tutaj wiele gatunków roślin oraz grzybów nie występujących nigdzie indziej. Przez większą część roku klimat jest surowy i nieprzyjazny: jednak przez trzy krótkie miesiące panują tutaj przyjemne, wysokie temperatury będące miłą odskocznią od wiecznego chłodu.
Królestwo prosperuje bardzo dobrze zarówno pod względem sił zbrojnych czy polityki. Nawiązuje ścisły sojusz z królestwami Wody oraz Natury, w których naturze również leży zachowanie pokoju i brak wszczynania niepotrzebnych wojen. Z kolei ze względu na historię rodziny królewskiej, Ven Kuldohr prowadzi już długo trwającą Wojnę z Królestwem Ognia - Arathan. Do tej pory obyło się bez poważniejszych starć, do których Książe dopuścić nie chce. Państwo Wiatru nie miałoby najmniejszych szans ze starciem z potężnym żywiołem, dlatego jedyne dekrety jakie wyszły do tej pory to ograniczenie surowców pochodzących z Ven Kuldohr oraz bardzo restrykcyjne traktowanie ras ognistych. Głównie z tego względu między dwoma ludami narodziła się ogromna niechęć oraz awersja.
Lud Wiatru słynie z bardzo dobrego wyszkolenia, ich ruchy są bardzo precyzyjne, jednak niekiedy brakuje im zwinności i szybkości. Rasy Wiatru wyszły od ras posiadających potężne skrzydła, które są ciężkie do opanowania pod względem szybkości ruchów. Posługują się najczęściej mieczem lub łukiem, a dosłowna walka wręcz (dłońmi lub np sztyletami) jest im nieco bardziej odległa. To Królestwo walczy z powietrza i z dystansu, nie lubi wchodzić w potyczki bezpośrednie.
Prowadzi: Rhys#7089 [Discord]
Prowadzi: Demjin#9600 [Discord]
Prowadzi: ineadiel#0129 [Discord]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz