Rasy

  • LODOWY ELF - cechy charakterystyczne dla tej rasy nie różnią praktycznie niczym od zwykłego elfa, jednak są małe szczegóły, które zaobserwować można tylko u nich. Spiczaste uszy i najczęściej białe lub bardzo jasne włosy odróżniają je np. od elfów ziemi czy ognistych. Dodatkowo temperatura jego ciała jest znacznie poniżej temperatury normalnego człowieka przez co jest to najczęstsza cecha, po której są rozpoznawane. Mylone z elfami wiatru. Ze względu na swoje pochodzenie nie są przyzwyczajone do wysokich temperatur, bardzo szybko tracą siły i często chorują - zdarzają się również omdlenia. Z kolei jeżeli chodzi o bardzo niskie temperatury są do nich przystosowane i nawet w przypadku skąpego ubioru są w stanie normalnie funkcjonować. Idealni myśliwi - posługują się najczęściej łukiem lub podwójnymi sztyletami. Lud Lodowych Elfów został stworzony do walki w ciężkich, zimnych warunkach. Są to zabójcy, którzy charakteryzują się niezwykłą szybkością i celnością, jeżeli chodzi o rzucanie sztyletami. Słabym punktem Elfów jest ich drobna budowa ciała, która sprawia, iż nie dysponują pokaźnymi pokładami siły fizycznej.
  • WILK - jak sama nazwa głosi są to ludzie, którym natura umożliwiła zmianę w dzikie zwierze jakim jest wilk. Nie jest to takie oczywiste, gdyż jako 'wilkołak' nie zupełnie zmieniają się w potwora na dwóch łapach. Mogą przemienić się jedynie w normalnego wilka. Ich moc magiczna wzrasta pod osłoną nocy oraz podczas pełni. Zaleta jak i zarazem najsilniejszą cechą przeważająca jest ich przystosowanie do niskich temperatur jak i długodystansowych wypraw. To niezwykle wytrzymali ludzie, a ich szybkość podczas zmiany w zwierze jest zdecydowanie większa niż przeciętnej rasy poruszającej się na dwóch kończynach. Niezwykle brutalni mordercy, która zazwyczaj nie mają talentu do broni białej, a ich walka skupiona jest głównie na pazurach i kłach. Nie posiadają słabego punktu, jednak można wziąć pod uwagę brak opancerzenia, gdyż na wilka jeszcze zbroi nie wynaleziono w tych czasach. Oprócz tego mają niesamowicie dobry węch jak i słucha - nie tylko podczas wilczej formy. Podczas ludzkiej formy nie jest regułą, iż posiadają wtedy uszy czy ogon - mogą je zupełnie chować. 
  •  WILKOŁAK - za dnia przeciętny człowiek zupełnie nie różniący się od pozostałych, pod osłoną nocy zmienia się w monstrum przed którego widokiem niejeden śmiałek padłby na kolana błagając o litość. Jak nazwa wskazuje po przemianie osoba jest bardzo podobna do wilka jednak nie porusza się na czterech łapach lecz na dwóch ; zazwyczaj mierzyło około dwóch metrów, niezależnie od wcześniejszego wzrostu. Ogromne i zabójczo ostre kły są w stanie rozerwać przeciętne ludzkie ciało w pół jak wykałaczkę, tak samo jak pazury których długość wynosi aż dwanaście centymetrów. Właśnie dzięki tym cechom są doskonałymi wojownikami, jednak bez większego talentu o broni białej.  Pod postacią bestii, wytrzymałość i siła fizyczna wilkołaków drastycznie się podnosi, a podstawowe zmysły wyostrzają się. Ich moc magiczna osiąga swoje maksimum lub minimum w zależności od fazy w jakiej znajduje się księżyc. Jest jednak coś co sprawia, że wiele wilkołaków uważa swoją rasę za przeklętą ; po przemianie wiele “ludzkich” emocji zostaje stłumionych przez zwierzęcy instynkt i żądzę krwi. Nieznajomi, przyjaciele, zwierzęta.. nie można liczyć na łaskę ze strony tego bezwzględnego mordercy, a ucieczka sprawi, że będzie jeszcze bardziej rozkoszował się polowaniem. Jest jednak pewien wyjątek ; wilkołak pod postacią bestii nie skrzywdzi kogoś ze swojego klanu (rodziny) bowiem wyczuje jego przynależność.
  • LEŚNY ELF - Elfy jak każde inne charakteryzują się długimi, spiczastymi uszami oraz ostrymi rysami twarz. Och oczy są nieco bardziej skośne niż innych ras, a zarazem mają bardziej intensywne kolory tęczówek w tej podgrupie występujących w kolorach zielonych/brązowych (ogólnie ziemnych) i rzadziej niebieskich czy szarych. Zdarzają się oczy żółte oraz pomarańczowe/czerwone, jednak stosunkowo rzadko w porównaniu np. do elfów ognistych. Elfy leśne idealnie wykształtowały w sobie przystosowanie do życia w ukryciu. Poruszają się niemal bezszelestnie po gęstych lasach, a ich ubiór najczęściej jest w kolorach odpowiadających ich otoczeniu - jako maska. Bardzo dobrze radzą sobie z łukiem, mieczem oraz wachlarzami (takie ostrza c:), nieco mniej sprawnie idzie im ze sztyletami. Są niezwykle czułe na bodźce środowiska: zarówno za wysoka jak i za niska temperatura wpływa na ich samopoczucie, a najlepiej czują się w klimacie umiarkowanym. Wykazują niezwykłe zdolności alchemiczne, a pokłady ich wiedzy na temat ziół znacznie przekraczają wszystkie pozostałe rasy. Niektóre z nich (najczęściej szlachta) wykształciły drobne skrzydła przypominające wyglądem skrzydła wazki. Niestety ze względu na ewolucje jest coraz mniej przedstawicieli skrzydlatych, leśnych elfów, których skrzydła są zdolne unieść ich ciężar ciała. Są one bowiem bardzo delikatne, podatne na zniszczenia nawet w warunkach silnego wiatru. Dodatkowym utrudnieniem u takich elfów (które już posiadają skrzydła) jest fakt, iż nie są one tak jak w przypadku elfów powietrza - zdolne do całkowitego ukrycia. Najczęściej spotykane kolory włosów u tej rasy to blond, brąz i rzadziej czarny czy rudy. Jeżeli chodzi o bardziej wymyślne kolory włosów to występują tutaj zdecydowanie najczęściej kolory takie jak różowy, zielony czy nawet zmieszanie kilku z nich. 
  • CENTAUR - pól koń pół człowiek. Ich cechą charakterystyczną podczas przemiany jest dolna część konia oraz górna (od pasa wzwyż) człowieka. Niezwykle piękne stworzenia, które również występują na ziemiach Królestwa niezwykle rzadko ze względu na ich niezwykła umiejętność uzdrowicielską. Centaury są posiadaczami nie tylko kopyt, ale również umiejętności uzdrowienia praktycznie niemożliwej do zagojenia rany. Uwaga! Nie tyczy się to trucizn, jest to umiejętność zdolna wyleczyć jedynie uszkodzenia fizyczne. U każdego przedstawiciela tej rasy działa ona inaczej i skupia się na czymś innym. Jak pewnie każdy się domyśla również one mają swój słaby punkt. Ich ciało jest niezwykle kruche jeżeli o ludzką formę i należy o nie dbać ze szczególną rozwagą. Dwa razy bardziej podatne jest na zranienia czy choroby aniżeli w zwierzęcej formie. Występują we wszystkich maściach jeżeli chodzi o postać konia, jednak jego kolor ściśle odzwierciedla wygląd ludzki. Przykładowo, jeżeli koń jest siwy to jego posiadacz zazwyczaj jest blondynem/blondynką o jasnej karnacji. 
  • ZMIENNOKSZTAŁTNY - jedna z najczęściej występujących ras jeżeli chodzi o Królestwo Ziemi. Są to wszyscy, w których płynie nie tylko ludzka, ale i zwierzęca krew, jednak bez zdolności do zmiany w całości w zwierzaka choć nazwa może wskazywać inaczej. Jak już wspomniałam - nie mają oni możliwości zmienić się w zwierze, jednak w ludzkiej formie posiadają takie cechy jak ogon, rogi, uszy czy pazury przez co na pierwszy rzut oka widać z jakiej grupy stworzeń pochodzą. To niezwykle utalentowana rasa pod wieloma względami. Ci ludzie idealnie radzą sobie w terenie: są zwinni, a ich zwierzęcy refleks zdecydowanie przewyższa ludzki. Jedyną ich złą cechą jest fakt, że ich zwinność nie wpływa na szybkość. Jak gepardy bardziej muszą ufać swojej szybkości, tak oni raczej muszą ufać zwinności. Kolor elementów charakterystycznych również jest tutaj uwarunkowany wyglądem ludzkim, jednak co do tego nie przypisano żadnych konkretnych kolorów należących do konkretnej podgrupy. Jest to zarazem ich słaby punkt, gdyż te szczegóły są niebywale czułe nie tylko na dotyk, ale i na wszelkiego rodzaju zranienia. 
  • WODNY ELF - To istotny równie barwne jak pozostałe wodne rasy. Charakteryzują się dość cienką, wrażliwą na urazy skórą w sinych tonach oraz półprzeźroczystymi, wróżkowymi skrzydłami, które w komplecie są z syrenim ogonem. Można powiedzieć, że są swego rodzaju pół syrenami, które otrzymały dar latania. Wodne elfy podobnie jak inne wodne rasy również wykształciły umiejętność oddychania pod wodą, dlatego uważane są za jedną z lepiej przystosowanych ras do życia - są w stanie przeżyć niemal w każdym środowisku prócz ujemnych temperatur. Czerpią tlen zarówno z otoczenia jak i z wody co daje im duże pole do manewru jeśli chodzi o miejsce zamieszkania. 
  • NIMFY - Są to zawsze młode, śmiertelne, lecz długowieczne istoty. Cechuje je wrażliwość, delikatność, czystość i niewinność. Kochają życie w każdej postaci.  Bardzo lubią wszystko, co piękne i to dzięki nim brzegi rzek i potoków są ukwiecone i cieszą oko. Mieszkają albo w wodzie, albo w jaskiniach, gdzie tkają wzorzyste materiały. Oprócz tego uczą pasterzy śpiewu i sadzą kwiaty na zapomnianych grobach.
    Nimfy dzielą się na:- najady – mieszkają w rzekach, jeziorach i stawach.
    - okeanidy- mieszkają w głębi oceanów
    - nereidy – córki mórz, towarzyszki Amfitryty, mieszkają w morzach
    - oready – mieszkają wśród gór i skał
    - lejmoniady – mieszkają na wilgotnych łąkach
    - driady – mieszkają w lasach oraz ogólnie wśród drzew, jest to wojownicze, bezlitosne i chwilami nawet okrutne plemię. Driady są niskie, mało przypominają ludzkie dziewczęta, znakomicie strzelają z łuku i uzdrawiają; są postrachem wszystkich ludzi; w wojnach sojuszniczki elfów. Z natury gwałtowne, na obrazę reagują wbiciem noża w brzuch. Bardzo czułe na punkcie szacunku dla ich terenów. Muzykalne. Wręcz fanatyczne przeciwniczki niszczenia roślin, w szczególności drzew.
    Nimfy są coraz rzadziej spotykane, unikają kontaktu z ludźmi za którymi nie przepadają. Zamiast tego lgną jak muchy do elfów, które podziwiają za ich niewyobrażalne piękno.
  • SYRENY - rasa w pewnych aspektach bardzo podobna do nimf ; powabne, niezwykle piękne istoty cieszące się wieczną młodością jednocześnie będąc śmiertelnymi. Kiedy przebywają poza wodą są trudne do rozróżnienia, jednak moment w którym znikają w głębokich wodach mórz i oceanów ujawnia ich prawdziwe oblicze ; skrzela pojawiające się na szyi, zęby które przekształcają się w niewielkie kły porównywalne do zabójczością do igieł, kolorowe łuski na kościach policzkowych, ramionach oraz innych miejscach na ciele i przede wszystkim nogi które zmieniają się w ogromne, wielobarwne ogony które kolorem odpowiadają łuskom na ich ciałach. Mówi się, że nigdy nie spotka się dwóch syren których łuski lub ogony są chociażby podobne do siebie. Ogon w pełni dorosłej syreny może mierzyć nawet do metra długości, niekiedy nawet więcej. Dzięki nim są w stanie szybkością dorównać nawet największym statkom. To, co syreny tracą przez małe uzdolnienie w walce jakąkolwiek bronią, nadrabiają swoimi umiejętnościami magicznymi, a w szczególności głosem. Nie raz słyszano o cudownych syrenich pieśniach które umieją zawładnąć umysłem niejednego mężczyzny lub kobiety, wszystko to jest prawdą. Potrafią oczarować nieszczęśnika i zmienić go w swojego sługę, obrońcę bądź też sprawić by zapomniał o miejscu w którym je spotkał i nigdy więcej nie przysparzał im problemu. W większości przypadków syreny mieszkają w nieznanych głębinach mórz i oceanów lub mieszkają blisko nich w niewielkich osadach czy jaskiniach, nie jest jednak niespotykane to, że zamieszkują w większych królestwach. Jednak przebywając na powierzchni muszą pamiętać o regularnych kąpielach i nawodnieniu, są to dla nich kluczowe czynniki przetrwania.
  • DŻINY - Stworzenia powiązane z żywiołami. Są to z wyglądu podobne do ludzi istoty o wielkiej sile i mocy. Wyróżniają się doskonalszą budową i większymi rozmiarami ciała oraz tym, że często można je spotkać unoszące się nad ziemią. Ich nogi nierzadko bywają zasłonięte przez magiczne dymiące opary magiczne (potrafią jednak przybrać normalny, ludzki wygląd). W ich oczach również może czaić się nienaturalność, która odróżnia ich od ludzi. Dżinów obowiązuje ich własne prawo, wedle którego załatwiają porachunki jak i wszelkie sprawy wewnętrzne. Są to nierzadko rzeczy niezrozumiałe dla śmiertelników, w kontaktach z którymi dżiny zachowują zwyczajowy dystans.
    Dżiny występujące w Królestwie Wody: 
     - Maridy - dżiny zamieszkujące plan żywiołu wody (Póki co, gatunek niemalże wymarły i ich ostatnia linia zachowała się w tylko i wyłącznie w rodzinie Królewskiej Bronthia).
  • MEFITY - Mefity z wyglądu są prymitywnymi humanoidami o niewielkim wzroście (niewiele ponad metr wysokości) i nienaturalnie wyeksponowanych rysach - zakrzywionych nosach, szpiczastych uszach, wyłupiastych oczach i przerośniętych szczękach. Wszystkie wyposażone są w nietoperze skrzydła. Z charakteru mefity są groteskowymi, małostkowymi tyranami. Uwielbiają gnębić bezbronne istoty i przechwalać się swoimi ostatnimi postępkami. Często palą śmierdzącą fajkę lub żują  tytoń.
    Mefity występujące w Królestwie Wody:
     - mefit wody
     - mefit mgły
     - mefit minerału
     - mefit soli
     - mefit pary 
    Ich skóra wydziela substancję zależną od planu pochodzenia, na przykład sól czy parę. Zamieszkują ciemne, wilgotne jaskinie lub podziemia, stronią od towarzystwa innych ras.
  • OGNISTY ELF
  • GRYFAN - pół człowiek pół kot, a uściślając jest to ktoś zdolny do zmiany w ogromnego kotowatego przeważnie lwa lub tygrysa. Cechą tych przedstawicieli jest ogromna siła fizyczna, jednak nieco zmniejszona zwinność oraz szybkość. Zdecydowanie stawiają na masę swojego ciała i w razie potrzeby są w stanie zwyczajnie staranować przeciwnika. Ich wzrost podczas zwierzęcej formy można porównać do mniejszych smoków, a od stóp do samej głowy wyciągają powyżej dwóch metrów w pozycji siedzącej. Posiadają bardzo mało słabych punktów, a w walce są praktycznie niezawodne, czemu Królestwo Ognia zawdzięcza swoje położenie w hierarchii. Nawet przebicie ich grubej skóry mieczem nie powoduje u nich większych obrażeń. Oczywiście nie mówimy tu o przypadkach, gdy miecz przejdzie na wylot, bez przesady. Chodzi o rany cięte. 
  • PÓŁSMOK
  • FENIKS - boska rasa bardzo utalentowana jeśli chodzi o aspekt magiczny. Są nieco częściej spotykane niż białe feniksy, jednak równie rzadkie i dużą czystością linii. Występują najczęściej w formie żeńskiej nie wiadomo z jakiego powodu. Co ciekawe nie jest im potrzebny przedstawiciel płci przeciwnej. Feniksy rodzą się z osobnika płci żeńskiej po osiągnięciu odpowiedniego wieku. Szybciej mogą zajść w ciążę wyłącznie przy występowaniu pary feniksów, a kobieta z tej rasy nie jest w stanie spłodzić potomka krzyżując się z inną rasą. Innymi słowy nie może powstać hybryda feniksa. Kolor włosów najczęściej w ciemnych i ciepłych kolorach. Nie występują u nich włosy jasne, blond, białe czy w odcieniach błękitów. W swoją formę feniksa są w stanie zmienić się tylko raz w życiu po czym umierają, dlatego niewiele feniksów decyduje się na tak ryzykowny krok. Legenda głosi, ze któraś z poprzednich władczyń zrobiła to by ratować królestwo ognia przed nadchodzącą klęską. 
  • ANIOŁ - często mylone z białymi feniksami, jednak ta rasa jest na tyle rozpowszechniona, że nie jest jeszcze zaliczana do ras boskich. Posiadają rozległe białe skrzydła nieco mniejsze od feniksów, bo mierzące zaledwie od 2 do 3 metrów. Kolory karnacji zdecydowanie jasne natomiast włosy występują jedynie w kolorze białym. Oczy najczęściej błękitne lub szare.
  • ELF WIATRU - elfy wiatru ze wszystkich dostępnych ras elfów posiadają najsilniejsze skrzydła z racji tego, że musza pokonywać czasami bardzo silne wiatry hulające w Ven Kuldohr. Jeżeli chodzi o wygląd to tutaj już bywa różnie, jednak w dalszym ciągu dominują jasne kolory, a ciemne występują w pojedynczych przypadkach. 
  • BIAŁY FENIKS - rasa boska występująca obecnie w bardzo małej ilości w Nillgradzie. Są to dosłownie pojedyncze przypadki. Białe Feniksy to przeciwieństwo standardowego feniksa władającym ogniem. Są niezwykle rzadkie, dużo bardziej niż standardowy, ale ich opis rasy jest stosunkowo podobny. Tutaj z kolei częściej natrafia się na osobniki płci męskiej, dlatego ta rasa tak wymiera. Kobiety z tej rasy również nie potrzebują osobnika płci męskiej do spłodzenia potomstwa, jednak ze względu na wybicie zdecydowanej większości tej rasy - nie wiadomo czy gatunek przetrwa kolejne kilka lat. Ich włosy są jedynie w kolorze białym, a oczy w kolorach szarości, jasnych błękitów lub również bieli. Ze wszystkich dostępnych ras ich skrzydła są najmocniejsze, a feniksy od małego posiadają umiejętność lotu. Ta rasa dziedziczona jest w 20% nawet przy skrzyżowaniu jej z inną rasą. Rodzi albo hybryda, albo feniks. Ich skrzydła w rozpiętości osiągają nawet 5 metrów. 
  • ORK - rasa która najbardziej znana jest ze swojego wrodzonego talentu do posługiwania się jakąkolwiek bronią i wytwarzania go zarówno w kuźniach, jak i bardziej surowych warunkach. Są niezwykłymi wojownikami przez co większość z nich zasila wojska królestw które zdecydowały się przyjąć ich w swoje szeregi. W walce nie myślą o tym by ujść z życiem ; dla nich najważniejsze jest zwycięstwo lub zginięcie z honorem, walcząc do ostatniego oddechu. Ich wygląd jest bardzo specyficzny ; skóra, swoją drogą nadzwyczajnie gruba, naturalnie pełniąca rolę swego rodzaju zbroi, zazwyczaj wpada w zielono-szare tony. Znakiem charakterystycznym są wystające kły, większe lub mniejsze oraz oczy których białka z natury są czarne. "Normalnie" wyglądające oczy posiadają jedynie pół-orkowie których jeden rodzic jest innego pochodzenia. Orkowie są bardzo temperamentną rasą, poza polem bitwy mają w zwyczaju kierować się burzliwymi emocjami aniżeli logicznym myśleniem co sprawia, że są postrzegani w bardzo negatywnym świetle. W kwestiach militarnych są bardzo posłuszni i lojalni bowiem od małego każdy z orków jest trenowany przez swoją rodzinę by przynieść swojej rasie chwałę poprzez swoje osiągnięcia bitewne, a co za tym idzie zarówno kobiety jak i mężczyźni są trenowani w ten sam sposób. Wśród nich nie panuje stereotypowy podział obowiązków, można powiedzieć, że życie rodzinne jest tam dobrze zbalansowane.
  • DAEMATI – stworzenia, które mają zdolność kontrolowania i filtrowania umysłu innej osoby. Są w stanie czytać, wpływać, a nawet roztrzaskiwać czyjś umysł, w zależności od ich wyszkolenia i siły. Są bardzo rzadkie, ponieważ cecha nie zawsze pojawia się u potomstwa. W zależności od tego, jak bardzo daemati jest wyszkolony, moc może się różnić, od zwykłego wślizgnięcia się do czyjegoś umysłu do rozbicia czyjegoś umysłu, skutecznie doprowadzając go do szaleństwa i pozostawiając go bezmyślnym zombie. Mogą uczynić ludzi niechętnymi niewolnikami, zmuszając ich do robienia tego, co chcą, a osoba pod wpływem nigdy się o tym nie pamięta.
  • ILLYRIAN – aryjczycy to wojownicza rasa faerie, żyjąca w północnym regionie, uważana przez wielu za lud agresywny i podżegający do wojny. Na ogół mają ciemne włosy i złoto brązową skórę. Aryjczycy mają również parę skrzydeł przypominających nietoperze i są szkoleni, aby chronić je za wszelką cenę.  W kulturze iliryjskiej tatuaże odgrywają ważną rolę. Gdy aryjczycy są inicjowani jako wojownicy, otrzymują pewne tatuaże na szczęście i chwałę na polu bitwy. Jednak, aby stać się prawdziwym wojownikiem, Illyrian musi odprawić Rytuał Krwi, w którym bezbronny wyrusza w góry i musi przetrwać bez korzystania z magii, ze związanymi skrzydłami. Posiadają kamienie zwane syfonami, które pozwalają im przechowywać energię i przekształcać ją podczas bitew w tarcze i wszelkiego rodzaju bronie.
  • PIEŚNIARZ CIENI - specjalny rodzaj wróżek. które mają zdolność władania i kontrolowania cieni. Mogą słyszeć i czuć rzeczy, których inni nie mogą i potrafią wtopić się w cień, a także przenosić się dzięki nimi w różne miejsca. Moce pieśniarza cieni są tak tajne i tajemnicze, jak same cienie. Są niesamowicie ostrożni i dyskretni. 
  • KRUK
  • MROCZNY ELF
  • DEMON
  • WAMPIR - rasa która bardzo szybko została skategoryzowana jako jedna z "niebezpiecznych". Najpowszechniej znaną informacją na temat wampirów jest to, że żywią się krwią. Nie jest to jedyny element ich diety, jednak nie da się zaprzeczyć, że krew jest dla nich najbardziej pożywna, a jej regularne spożywanie pozwala im na szybszą niż naturalnie regenerację fizyczną oraz odnowienie energii magicznej. Bez znaczenia jest jest jej pochodzenie, bardziej liczy się jej ilość niż jakość, ale udowodnione zostało to, że pożywianie się zwierzętami nie jest zbyt efektowne. Wampiry mają problem z "ujawnianiem" się w środku dnia ze względu na słońce, które może parzyć ich skórę, a niekiedy spalić i obrócić w proch. Jedyne co może pomóc im złagodzić obrażenia i pozwolić na wychodzenie po wzejściu słońca są eliksiry których składniki są zazwyczaj trudne do zdobycia, a ich zakup kosztowny. Są istotami naturalnie funkcjonującymi pod osłoną nocy, wtedy czują się najswobodniej, a ich niesamowicie przenikający wzrok działa najlepiej. Oczywiście zdolności takie jak nieuchwytna szybkość, zwinność oraz niewyobrażalna siła działa bez względu na porę dnia czy nocy. Mają bardzo charakterystyczny wygląd ; niesamowicie blada cera o której mówi się, że przy blasku księżyca wydaje się być transparentna, śmiertelnie niebezpieczne kły oraz oczy których czerwona barwa ukazuje się jedynie w nocy.
  • ELF ŚWIATŁA (świetliki)- bardzo standardowa rasa. Charakteryzuje ją jasna skóra często w żółtych tonach, włosy występują we wszystkich odcieniach blondu, jednak raczej nie zdarzają się w innych kolorach. Elfy światła powstały niemal na samym początku, dlatego ich przystosowanie do środowiska jest nieco lepsze jeżeli chodzi o temperatury czy np. tereny podmokłe. Nie są w stanie za długo przebywać w mroku przez co w ich domach zawsze powieszone są kryształy, które odbijają światło księżyca lub gwiazd żeby nawet w nocy miejsca, w których przebywają był choć minimalnie oświetlone. Wynika to z faktu, ze Świetliki całkowicie tracą swoje moce magiczne na czas kiedy przebywają w ciemnościach. 
  • KSIĘŻYCOWY ELF – niektórzy mówią, że to odmiana elfa światła, większość zaś nazywa ich kuzynami. Księżycowe elfy mają bardzo bladą cerę i białe, srebrne lub w odcieniach szarości włosy. Charakteryzują się tym, że lepiej radzą sobie w ciemnościach od elfów światła, jednakże ich moc zależna jest od obecności na niebie księżyca i jego faz. Zdecydowanie gorzej wychodzi im uprawianie magii, gdy dobrze znana biała tarcza nie jest widoczna na nieboskłonie.
  • KRYSZTAŁOWA WRÓŻKA – (rasa niegrywalna)
  • STARLAT – rasa, która według starych legend dawno temu przybyła z nieba. Charakteryzuje się jasnymi świecącymi włosami i oczami oraz ukazującymi się w mroku drobnymi piegami wyglądającymi jak gwiazdy na niebie. Jego moce, można powiedzieć, posiadają motyw gwiezdny: tworzy tarcze i bariery do złudzenia przypominające nocny nieboskłon, małe, acz bardzo gorące kule światła, niektórzy też mogą przyciągać nieduże, znajdujące się stosunkowo blisko obiekty. Ważną zdolnością są też tak zwane skoki – starlat pokonuje niewielki dystans z taką prędkością, że żadne oko nie jest w stanie tego zarejestrować (niektórzy błędnie to nazywają teleportacją).
    Obecnie do tej rasy należy jedynie rodzina królewska.

  • PIASKOWY ELF

      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz