1. Regulamin ogólny - twoje obowiązki jako pisarza oraz nasze obowiązki jako administracja.
1.1 Administracja to siła tworząca bloga i trzymająca go w 'ryzach'. Prosimy o nie wchodzenie w dyskusję oraz nie wywiązywanie kłótni.
1.2 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść postów, za wulgaryzmy czy błędy ortograficzne/rzeczowe/stylistyczne itp.
1.3 Każda sytuacja powodująca konflikt, którego nie można rozwiązać drogą zwyczajnej rozmowy podlega pod natychmiastowe zgłoszenie się do administracji w celu rozwiązania sporu.
1.4 Administrator ma obowiązek pomóc w sprawach, które bezpośrednio dotyczą bloga.
1.5 Kto pyta nie błądzi - to znaczy, że czym więcej będziecie pytać tym większa szansa, że na blogu nie będą występować błędy w opowiadaniach czy historiach naszych postaci.
1.6 Wszystkie posty powinny przejść przez czujne oko administratorów oraz przez Korektę. Jeżeli post nie spełnia wymagań zamieszczonych w regulaminie opowiadań - nie zostanie udostępniony, a pisarz ma obowiązek go poprawić.
1.7 Administrator ma obowiązek zachowywać się kulturalnie wobec wszystkich osób należących czy odwiedzających bloga.
1.8 Administrator ma możliwość odmówienia pomocy pisarzowi lub osobie odwiedzającej bloga za podaniem odpowiedniego argumentu, jednak uprzednio musi zostać to zweryfikowane przez głównego Admina.
1.9 Każdy jest wobec siebie równy, a to co dzieje się w postach - tam też zostaje i nie przenosimy tego na wiadomości prywatne czy TYM BARDZIEJ chaty publiczne.
1.10 Administrator nie ma terminu w kwestii wstawiania postaci - spowodowane jest to często życiem realnym, jednak dla waszego spokoju ducha dopowiem, ze będą one wstawiane najszybciej jak się tylko da. ♥
2. Regulamin opowiadań & postaci - wszystkie wymagania, które umożliwią ci udostępnianie treści.
2.1 Pierwszy post od opublikowania postaci powinien pojawić się w przeciągu 5 dni od zamieszczenia zdjęcia i formularza na stronie głównej bloga. W przeciwnym razie pisarz otrzymuje ostrzeżenie, a tym samym dostaje dwa dodatkowe dni. Po tym czasie, jeśli post nie zostanie napisany - postać zostaje usunięta.
2.2 Każdy post powinien mieć co najmniej 400 słów.
2.3 Posty od jednej postaci powinny pojawiać się przynajmniej raz na 28 dni.
2.4 Blog nie posiada ograniczeń odnośnie liczby postaci, jednak każda z nich jest traktowana tak, jakby należała do osobnego pisarza. To znaczy, że każda z nich musi być aktywna, bo postacie się nie sumują.
2.5 Każda postać chcąc zawrzeć związek partnerski musi mieć przepisane z owa postacią przynajmniej 10 postów. (to samo tyczy się również małżeństwa)
2.6 Nie ma możliwości ustalania związków partnerskich/małżeńskich itp. poprzez wiadomości prywatne pisarzy czy wcześniejsze umawianie się znajomych. Takie sytuacje będą powodowały usunięcie postaci z bloga. Rozgrywamy akcję w postach nie po to, by zawierać związki jeszcze przed dołączeniem postaci. Nie tworzymy kółek różańcowych i wzajemnej adoracji, bo każdy chce sie czuć dobrze w naszym wspólnym towarzystwie i przede wszystkim - nie chcemy odgórnego odrzucenia postaci.
2.7 Punkt powyższy nie dotyczy relacji typu rodzina/przyjaciel/kolega i wszystkich relacji niżej od sympatii. Przede wszystkim liczy się jak najlepsze ubarwienie akcji, więc w tej kwestii nie podcinamy skrzydeł.
2.8 Jeżeli w jakimś królestwie znajduje się o dwie postacie więcej niż w pozostałych - nie będzie możliwości tworzenia do niego postaci.
2.9 Wszystkie rasy, których nie znajdziecie w formularzu podlegają indywidualnej rozmowie z administracją bloga lub są po prostu niedostępne.
2.10 Wszystkie królestwa, których nie znajdziecie w formularzu podlegają indywidualnej rozmowie z administracją bloga lub są po prostu niedostępne.
2.11 Oprócz głównego regulaminu każde Królestwo posiada swój własny, wewnętrzny kodeks, który należy znać, aby uniknąć późniejszych niedomówień lub protestów. Znajdziecie je bezpośrednio w zakładkach królestw.
2.12 Zanim stworzysz postać musisz zweryfikować zdjęcie postaci, które rozpatrywane jest w ciągu trzech dni. Dopiero po tym następuje podesłanie Ci karty postaci.
2.13 Aby uczestniczyć w wątkach grupowych (powyżej 3 postaci) należy mieć aktywność przynajmniej jednego posta na 14 dni.
2.14 Na ogół hybrydy dwóch ras nie posiadają cech magicznych, a wyłącznie fizyczne. Pewne przypadki podlegają rozmowie z administracją.
2.15 Wulgaryzmy dozwolone, jednak pamiętajmy, że to czasy średniowiecza ;)
2.16 Treści erotyczne w postach obowiązkowo oznaczamy dopiskiem w tytule [+18] oraz specjalną grafiką na początku posta, którą znajdziesz w zakładce 'treści wrażliwe'.
3. Regulamin punktów & umiejętności - co nam i wam wolno w kwestiach magicznych/fizycznych
3.1 Przy tworzeniu formularza punkty przydzielasz sam. Nie znajdują się one w formularzu ani w żadnej innej zakładce na blogu po to, by jak najlepiej dopilnować przeznaczenia i specyfikacji ras. Po dwóch tygodniach od dołączenia na bloga otrzymasz specjalną wiadomość od administracji, która pomoże Ci przydzielić punkty do twojej postaci zgodnie z jej przeznaczeniem oraz uwzględnieniem twoich preferencji.
3.2 Twoja postać oraz jej punkty rozwijają się w trakcie pisania postów (w mniejszej ilości) oraz podczas różnych eventów czy questów ( w większej ilości)
3.3 Punkty przydzielone przez mistrza gry zależą od twojego zaangażowania, rozwinięcia akcji, poprawności z fabułą, długości itp.
3.4 Punkty przydzielane są w komentarzu pod każdym postem, jednak mistrz gry nie ma nałożonego limitu czasowego kiedy takowe punkty musi wstawić. Wszystko musi być dopięte jedynie pod koniec miesiąca.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz